Project Controlling (Bursa, Turkey)

İlan Tarihi : 15-04-2021
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Otomotiv sektöründe faaliyet gösteren global iş ortağımız için "Project Controlling Specialist (Bursa) " arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, İşletme, İktisat vb. bölümlerinden mezun, Benzer pozisyonda en az 5 yıl deneyimi olan, İleri derecede İngilizce bilen, Microsoft Office programlarını iyi kullanan, Raporlama ve sunum becerilerine sahip, Analitik, öğrenmeye açık ve sonuç odaklı. İş Tanımı Proje hedeflerine ulaşılmasını güvence altına almak, Mevcut proje ilerlemesinin belirlenmesi, Kritik plan sapmalarının belirlenmesi (hedef / gerçek karşılaştırma), nedenlerin analizi ve proje için sonuçların değerlendirilmesi, Proje yönetimi önlemlerinin planlanması ve uygulanması, Proje durum raporunda kontrol edilen proje sonuçlarının dokümantasyonu, Proje kontrolünün amacı, planlanan teslim tarihlerine ve maliyetlere bağlı kalarak proje hedeflerine istenen kalitede ulaşılmasını sağlamak, Grup tarafından belirlenen politikalara bağlı kalarak ekonomik indikatörlerin takibi ve analizinden sorumlu olmak, Yeni teklifler için TC / TP çalışmasını oluşturmak, Tüm fonksiyonlardaki çalışmalara yardımcı olarak TC/TP dahil olan verilerin doğru ve güvenilirliğini analiz etmek ve garanti altına almak, FDS in Faz2 den Faz7 ye kadarki süreçlerinde yapılan tüm güncellemelere göre TC /TP çalışmasının da güncel olmasını garanti altına almak, Anahtar proje değişkenlerinin (saat, ekipman, dış harcama, vb.) takibini yapmak ve sapma olması durumunda raporlamak. Sorumluluğundaki tanımlı raporları aylık olarak yurt dışı merkeze raporlamak Sorumlu olduğu ülke/bölgedeki İş Planının gerçekleşmesine destek vermek, planda yer alan ilgili oranların hesaplanmasından sorumlu olmak, ISG ve Çevre kurallarına uygun olacak şekilde gerekli araçları takımına temin eder ve doğru şekilde kullanıldığını garanti etmek, İş Sağlığı & Güvenliği ve Çevre süreçlerinin desteklenmesi, geliştirilmesi ve devam ettirilmesi için departmanlar ile aktif iş birliği içerisinde olmak, Kurumsal muhasebe prensiplerinin uygulanmasını garanti etmek, Grup Muhasebe planının uygulanmasını sağlamak Grup Muhasebe işlemlerini geliştirir ve analiz etmek, Muhasebe bilgisinin kalitesini sağlamak Yerel denetleme prosesini, grupla koordine etmek,

İş Geliştirme ve İştirakler Yöneticisi (Avcılar, İstanbul, Turkey)

İlan Tarihi : 12-04-2021
Danışmanlığını yaptığımız köklü bir iş ortağımız için "İş Geliştirme ve İştirakler Yöneticisi" arayışımız bulunmaktadır. (Lokasyon: Avcılar/İstanbul) Genel Nitelikler • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, • İlgili alanda minimum 7 yıl tecrübeli, • Tercihen denetim şirketlerinde en az 3 yıl deneyim, • İletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek • MS Office programlarına hâkim • İyi derecede İngilizce bilen. İş Tanımı • JV/M&A çalışmalarında sözleşme, due diligence, iş planı ve fizibilite süreçlerini takip etmek/ tamamlamak • JV/M&A gerçekleşmesi sonrası şirketlerin birleşmesi ya da yeni kurulan şirketin organizasyonun kurulması ve iş planlarındaki faaliyetlerin hayata geçirilmesini takip etmek • Mevcut iştiraklerin durumunu takip etmek/ raporlamak • İştiraklerin merkezi ihtiyaçlarını koordine edip işleri takip etmek • İştirakler arası koordinasyonu, verimliliği ve etkinliği takip etmek • İştiraklerin yönetim kurulu toplantılarını organize etmek, alınan kararları takip etmek • İştiraklerin stratejik plan ve bütçe çalışmalarına destek olmak

Bordro Uzmanı /Kıdemli Uzman (Sancaktepe/Istanbul, Turkey)

İlan Tarihi : 12-04-2021
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe hizmet vermekte olan iş ortağımız için SAP sistemi üzerinden bordro çalışmalarına hakim, saatlik ve vardiyalı çalışma sisteminde tecrübeli ``Bordro Uzmanı/Kıdemli Uzman`` arayışımız bulunmaktadır. Minimum Ön lisans tercihen Lisans mezunu, Bordro süreçlerinde minimum 3 yıl deneyimli, Çok iyi düzeyde SAP bilgisine sahip (Sadece SAP bilen adaylar değerlendirmeye alınacaktır!) MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen. İş Kanunu, SGK mevzuatlarına hakim ve güncel değişiklikleri takip eden, Vardiya sistemi ve saatlik ücretle çalışma prensiplerini bilen, Takım çalışmasını benimsemiş, bilgiyi paylaşan ve ekibine her zaman destek olma yaklaşımını benimsemiş, Geri bildirim almaya açık, Hedef odaklı ve verimli çalışma prensibini benimseyen, İş etiği ve ahlakına sahip olan, Güçlü planlama ve organizasyon becerilerine sahip

Mali İşler Müdürü (Mecidiyeköy, Şişli/İstanbul, Turkey)

İlan Tarihi : 29-03-2021
Sağlık sektörde faaliyet gösteren müşterimiz için aşağıdaki niteliklere sahip"Mali İşler Müdürü " arıyoruz. · Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, · Muhasebe, bütçe, finansal raporlama süreçlerinde en az 10 yıllık yöneticilik deneyimi olan, · İleri logo bilgisine sahip, · Etkin bir şekilde raporlama ve mali tablo analizi yapabilen, · Liderlik yönü güçlü, ekip çalışmasına yatkın, iş delegasyonu yapabilen, öğrenmeye ve gelişime açık. İş Tanımı · Kurum finansman politikalarını belirlenmesi ve onaylandıktan sonra uygulanmasını sağlamak, · Tek Düzen Hesap Planına uygun olarak muhasebe kayıtlarının kanuni şekil ve şartlara uygun olarak zamanında yapılması, dosyalanması ve denetiminin sağlanması, · Muhasebe işlemleri ile ilgili mali tabloları kontrol etmek, · Genel mizan, bilanço, nakit akış tablosu, sabit kıymetler ve gelir tablolarının hazırlanması ve takibi, · Konusuyla ilgili tüm mevzuatın takip edilmesi ve uygulamaya geçirilmesinden sorumlu, · Bütçenin oluşturulması, bütçe/fiili aylık performans raporlarını düzenlemek ve üst yönetime sunmak, · Satınalma talepleri ve buna bağlı olarak alınan satıcı faturalarının kurum iç yönetmeliğine göre kontrolünü ve muhasebeleşmesini sağlamak, · Şubeler günlük kasa işlemlerini kontrol etmek ve yönetime sunmak, · Kurumun haftalık, aylık, yıllık gelir-gider, döviz, borç-alacak tablolarını hazırlamak. Manpower, Türkiye İş Kurumu’ndan 18.8.2016 tarihli ve 6 no’lu Özel İstihdam Bürosu izin belgesi ve 3.6.2017 tarihli Geçici İş İlişkisi Yetki Belgesi sahibidir. İş arayanlardan hiçbir ad altında menfaat temin edilmez ve ücret alınmaz.

Senior Tax Manager (İstanbul, Turkey)

İlan Tarihi : 29-03-2021
We are looking for a “Senior Tax Manager” for our global client operating in e-commerce sector. (Location: İstanbul, Anatolian Side) QUALIFICATIONS • Bachelors or Master’s Degree, • 10+ years of experience in relevant positions, • Strong tax background in Big4 companies is must, • Able to manage stress in challenging business dynamics, • Fluency in English. JOB DESCRIPTION • Maintaining an up-to-date detailed knowledge of current tax legislation and its possible implications with the companies, accurately assessing the effects of changes in tax procedures for reducing liabilities, • Follow the changes in tax legislation and ensure compliance, • Understand how relevant international accounting standards apply to tax accounting, • Evaluate and improve processes to deliver accurate and timely tax returns, • Analyze and communicate tax implications of business plans • Identify and evaluate complex tax issues, communicate recommendations and risks to key stakeholders, • Manage relations with government authorities regarding incentives, • Supports the management team on the tax related queries and gives guidance on local tax rules.